Re: Wyszukiwanie

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 23:00:33 MET DST

}Leh{ wrote:

> I ty to potrafisz ? nie wierze. O ile w Onecie czy Arenie jest to dosc
> latwe, to np. w altaviscie chyba nie.
> Skad pytanie: "na jak dlugo" ? Dopoki nie wywala z wyszukiwarki za spam ?
Nie spam, ale jak dlugo ma byc utrzymywana na 1 miejscu ?

Konkurencja jest bardzo duza, bo setki firm z calego swiata walcza o to
samo.
Moze tak byc ze utrzymasz sie 1 dzien, a w nastepnym inna strona
zwyciezy.
Dlatego trzeba bez przerwy monitorowac ranking swojej strony.

A praca polegajaca na utrzymywaniu swojej strony na 1 lub 1-10 miejscach
w swiatowych wyszukiwarkach,
jest najwyzej platna w internecie.

To jest prawdziwa meska zabawa ;)
Na swiecie znam tylko kilku co sa lepsi ode mnie.

W Stanach sa organizowane cyklicznie zawody dla toprankerow stron www.
Wygrywajacy zarabia na luksusowa bryke i dostaje mase zlecen z calego
swiata.