Re: PGP - czy ktos potrafi obronic PGP i technologie podpisu cyfrowego i zaprzeczyc informacjom Icz ?

Autor: Krzysztof Kiełczewski (z domu) (krzysiekkielczewski_at_poland.com)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 20:42:14 MET DST

On Sun, 25 Mar 2001 18:02:21 +0200, Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Ale z tej klawiatury wprowadzasz teksty e-maili.
Ale JA tą transmisję mam chronioną (w inny sposób).

>Jezeli mozna zczytywac wpisy z klawiatury to nie potrzeba znac klucza
>prywatnego.
Jak można patrzeć na monitor podczas pisania to też ;))

>A tutaj akurat sie mylisz.
>System dziala bardzo prosto i skanuje obraz z czestotliwoscia poruszania
>sie plamki po ekranie.
Powodzenia. 2m żelbetu.

>W Stanach i innych krajach obowiazuje zakaz budowy klatek Faradaya.
Taak?
A gdzie na przykład banki trzymają pieniądze? W kartonach?
Jak już trollujesz to chociaż _trochę_ pomyśl...

(zapomniałeś się podpisać...)
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski