Re: PGP - czy ktos potrafi obronic PGP i technologie podpisu cyfrowego i zaprzeczyc informacjom Icz ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 20:47:29 MET DST

Nikt nikomu nie mówił, że
> Ale JA tš transmisję mam chronionš (w inny sposób).
Ale mowimy o produkcie powszechnego uzytku.
Klawiatury do pecetow nie maja standardowo zadnego zabezpieczenia
transmisji klawiatura-pecet.

> Jak można patrzeć na monitor podczas pisania to też ;))
Patrzec trzeba on-line, czytac z bufora mozna off-line i za miesiac.
> Powodzenia. 2m żelbetu.
Lunetka i odbicie swiatla na szybie.

> Taak?
> A gdzie na przykład banki trzymajš pienišdze? W kartonach?
> Jak już trollujesz to chociaż _trochę_ pomyœl...

Sam trollujesz.
Banki dostaja zgode na taka budowe w dokumentacji budowlanej i nadzoru
budowlanego.
Ale zakazana jest budowa bez urzedowej zgody.

Trollu jeden.