Re: Chello - kto coś powie ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 21:55:26 MET DST

sun3000_at_poczta.onet.pl wrote:

> Uparłeœ się niesamowicie. Czy Ty czytałeœ mojego pierwszego posta ? Zadałem
> pytanie czy ktoœ .... A Ty sam skierowałeœ dyskusję na zupełnie inne tory.
Bo takie same pytania zadawalem tydzien temu i otrzymalem odpowiedz
ze to niemozliwe ;(

> Przeanalizuj. Próbujesz dyskutować co jest lepsze, omawiasz sprawy wekslowe
 Jeżeli chcesz dyskutować o finansach oraz zaletach i wadach to puœć
> post z odpowiednim tematem.

a co sie tak orgazmujesz
z porownania wynika ze lepsze jest EOL, bo tansze i tuner DVB po roku na
wlasnosc i abonament tylko 200 euro/rocznie.

ale praktyka pokaze co jest lepsze.

Wazne ze juz jest 2 prowajderow, a juz czytalem oferte 5 kolejnych
satelitarnych internetow.

Takze Polsat moze od razu wprowadzic internet przez satelite
i kazdy inny z kilkuset cyfrowych kanalow satelitarnych, przesylac
internet zamiast dodatkowego kanalu.

Jeszcze lepszy jest internet satlitarny, dwustronny.
Opoznienie dla pakietow to 1,3 -1,5 sekundy
ale laczysz sie bezposrednio z satelita, w obie strony,
cos ala tani VSat.

za 1-2 lata bedzie to pewnie standard i internet kablowy zostanie
zastepowany przez satelitarny podobnie jak GSM zastapilo telefonie
stacjonarna.