Re: Chello - kto coś powie ?

Autor: sun3000_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 25 Mar 2001 - 21:35:51 MET DST

Uparłeś się niesamowicie. Czy Ty czytałeś mojego pierwszego posta ? Zadałem
pytanie czy ktoś .... A Ty sam skierowałeś dyskusję na zupełnie inne tory.
Przeanalizuj. Próbujesz dyskutować co jest lepsze, omawiasz sprawy wekslowe
oraz insynuujesz jakieś moje powiązania z Chello. Ja mam SDI i nie mam pojęcia
jak działa EOL, Chello (oprócz tego co widziałem), DirectPC i na obecnym etapie
nie interesują mnie sprawy formalno – finansowe, a techniczne tak jak
zapytałem. Jeżeli chcesz dyskutować o finansach oraz zaletach i wadach to puść
post z odpowiednim tematem.

Sun3000