Re: Chello - kto coś powie ?

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 23:16:34 MET DST

dariusj_at_poczta.onet.pl (Dariusz) wrote in
<3ABE4D2E.43A7E335_at_poczta.onet.pl>:

>Jeszcze lepszy jest internet satlitarny, dwustronny.
>Opoznienie dla pakietow to 1,3 -1,5 sekundy
>ale laczysz sie bezposrednio z satelita, w obie strony,
>cos ala tani VSat.

Na razie dostepny dla przecietnych userow mniej wiecej tak, jak
kolorowe laserowki...

>za 1-2 lata bedzie to pewnie standard i internet kablowy zostanie
>zastepowany przez satelitarny podobnie jak GSM zastapilo telefonie
>stacjonarna.

Z pewnoscia technologie SAT beda sie upowszechniac, ale ja mysle, ze
najblizsza przyszlosc to kolejne odmiany DSL, upowszechnianie sie
technologii kablowych (CATV), dostep bezprzewodowy... Jesli zas chodzi
o satelite to zasadniczym problemem sa owe opoznienia, o ktorych
wspominasz oraz wciaz wysoka cena technologii dwustronnego SAT.

Pozdrawiam,
Wojtek