Re: Chello - kto coś powie ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 21:01:49 MET DST

> Przed chwilš dzwoniłem do Wizji Tv i rozmawiałem z "działem internetowym" i
> powiedzieli że SDI działa z Chello SAT ale nie gwarantujš takiej stabilnoœci
> jak na IP. Prowadzone sš rozmowy z tpsa w celu zapewnienia odpowiednich
> warunków. Możesz sam zadzwonić i się zapytać.

Z kim rozmawiales >?
Z szefem dzialu ?
A moze sam tam pracujesz i robisz marketing uslugi ?

Zrob tak. Wroc do supermarketu na Ursynowie, wybierz w opcjach
0202122 zamiast Internet Partners i powiedz czy sie polaczyles z Chello.

> Nie wiem jak szkolš dealerów ale skoro tak mówisz to rozumiem że byłeœ szkolony.
kazdy bywa szkolony, ale twoj jezyk jest jezykiem infolinii zachecajacej
do podpisania cyrografu, a potem martw sie sam.

> Uważam że ani Ty ani ja nie mamy doœwiadczenia z Chello SAT i dalsza nasza
> dyskusja jest bezcelowa. Może znajdzie się ktoœ kto ma Chello SAT.
Podobno jeszcze nikt sie nie zdecydowal bo trzeba sie laczyc przez
telefon.
A doswiadczenia z Chello nie potrzeba, gdyz to jest standard oferowany
przez DirecPC od 6 lat.
A jak to chodzi to wystarczy poczytac liste direcpc.

alt.satellite.direcpc
i jeszcze 2 inne.

Ale ja szukam pozytywow.
Juz dawno bym kupil Europe Online, ale mieli ostatnio jakies problemy
z serwerem i chce kupic ten ich tuner DVB za 50 euro, jak w Niemczech.

Za Chello dalbym abonament 120 zl/msc, ale bez weksla in blanco na 2000
zl, gdyz w EOL jest tylko kaucja 50 euro, bez zadnego weksla i dodatkowo
EOL dziala z Niemiec, a Chello w Polsce.

Mysle ze konkurencja jeszcze kilku takich operatorow internetu
satelitarnego dobrze nam zrobi.

ale musisz przyznac ze oferta EOL 50 euro za cyfrowy tuner satelitarny
DVB w formie karty PCI jest interesujaca.

A co do SDI + Chello.
Jezeli jest mozliwe i twoj agent to potwierdza, to niech umieszcza taka
informacje na stronie www chello, wtedy bedzie wiazaca.

Dariusz