Re: Chello - kto coś powie ?

Autor: sun3000_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 25 Mar 2001 - 20:10:26 MET DST

> To mnie zdziwiles.
> pytalem sie na liscie p.r.warszawa i wszyscy sie smiali ze chce uzywac
> Chello sat, gdy maja to w kablowce.

Tak się składa że jestem abonentem UPC TV kabel i może bym się zdecydował na
Chello kablowe ale nie jest dostępne jeszcze u mnie a kolesie w BOK UPC nie
potrafią powiedzieć kiedy będzie. W kablu dają 512 a w sacie niby 2048. W sumie
jak by działało dobrze to SDI + SAT wygląda lepiej niż Chelo kabel. Tym
bardziej że mam SDI i bardzo mi szkoda wydanej forsy na instalację.

> Tyle ze to idzie dodatkowo przez telefon, a to juz twoj wybor, czy
> wolisz rybki czy .......... ;)

Nie rozumiem, telefon ?, ja mam SDI i myślę że powinno chodzić z Chello, a może
się mylę ? Jeżeli nie będzie chodzić z SDI to już o tym zapomniałem. Właśnie
dzwonię do Wizji TV, tylko czy "konsultanci" będą w stanie coś powiedzieć. :)

> Nie chodzi na 0202122 a na numerze dostepowym Internet Partners.
> Ale sprawdz to jeszcze raz.

Wiem, że fabrycznie chodzi z IP ale ktoś mówił że pójdzie i z tepsą.

> a na do widzenia
> 2000 zl wartosc karty + antena
> + warunek podpisania weksla in blanco
> zabezpieczajacego wartosc urzadzen oraz zalegle oplaty abonamentowe.

Albo zwrot sprzętu i brak zaległości w abonamencie = 0,00 Pln.

> Ceny ktore podales to jedynie w promocji z cyrografem na 6 miesiecy.

Chyba 12 m-cy.

> Poza tym w materialach nt. Chello nie ma slowa nt. predkosci,
> sredniej, gwarantowanej, niegwarantowanej, jakiejkolwiek.

No i co jak ma chodzić to będzie chodzić wydaje mi się że to dość poważna
firma, w tepsie (neostrada) masz podane niby prędkości a i tak chodzi wolniej.

> SDI + Chello to 2 abonamenty i Neustrada jest korzystniejsza
Czy pracujesz dla Neostrady ? ;)

SDI 160 + Chello 120 = 280 Pln , Neo 300 Pln ale jakie parametry : (

> Czy pracujesz dla Chello ?

No nie, po czym mnie poznałeś? Po drewnianych chodakach i wytatuowanym
wiatraku? ;)

Pozd,
Sun3000