Re: Chello - kto coś powie ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 20:23:09 MET DST

> Albo zwrot sprzętu i brak zaległoœci w abonamencie = 0,00 Pln.
W Europeonline karta DVB ma wartosc 50 Euro (taka tylko kaucja,
a po roku przechodzi na twoja wlasnosc).

Dodatkowo w EOL nie musisz uzywac ich karty DVB.
Moze miec swoja i placisz sam abonament 20 Euro miesiecznie.

Nie slyszalem aby EOL stawial warunek laczenia sie przez jakiegos
operatora. SDI laczy sie z EOL.

> Chyba 12 m-cy.
Patrzec na ulotke ze minimalny cyrograf na promocje to 6 miesiecy,
gdy sie wycofasz to placisz dodatkowo roznice miedzy cena normalna a
promocja (kaucja 600 zl - 100 zl, aktywacja : 300 zl - 48 zl,
obowiazkowa instalacja 400 zl - 150 zl uff , az mi goraco).

> No i co jak ma chodzić to będzie chodzić wydaje mi się że to doœć poważna
> firma, w tepsie (neostrada) masz podane niby prędkoœci a i tak chodzi wolniej.
Przeciez nie masz neostrady a jedynie SDI.

> Czy pracujesz dla Neostrady ? ;)
a szukaja pracownikow ?

> SDI 160 + Chello 120 = 280 Pln , Neo 300 Pln ale jakie parametry : (
jak na razie SDI + Chelo nie istnieje

> No nie, po czym mnie poznałeœ? Po drewnianych chodakach i wytatuowanym
> wiatraku? ;)

Mowisz jezykiem jakiego ucza dealerow na szkoleniach.