Re: Chello - kto coś powie ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 19:29:54 MET DST

> Geant Ursynów , co popadło z USA i EU. Lokalizacji nie pamiętam, jakieœ pliki
> macowe z Microsoftu oraz inne na chybił trafił z przeglšdarki.

To mnie zdziwiles.
pytalem sie na liscie p.r.warszawa i wszyscy sie smiali ze chce uzywac
Chello sat, gdy maja to w kablowce.

> Wiem, ale czy to idzie przez proxy czy nie to mi rybka, ważne aby szło szybko.
Tyle ze to idzie dodatkowo przez telefon, a to juz twoj wybor, czy
wolisz rybki czy .......... ;)

> Dlatego pytam czy ktoœ to ma i jakie ma doœwiadczenia, teorii to ja słyszałem i
> czytałem dużo.
Jak cos znajdziesz nt. Chello + SDI to daj znac na privat, bo ja juz
zwatpilem, a do Holandii niech chce mi sie jechac.

> Dlaczego nie, jeœli chodzi na 0202122 a to też tepsa.
Nie chodzi na 0202122 a na numerze dostepowym Internet Partners.
Ale sprawdz to jeszcze raz.

> Instalacja na dzień dobry ok. 300 Pln. + 120 Pln na miech.

a na do widzenia
2000 zl wartosc karty + antena
+ warunek podpisania weksla in blanco
zabezpieczajacego wartosc urzadzen oraz zalegle oplaty abonamentowe.

Ceny ktore podales to jedynie w promocji z cyrografem na 6 miesiecy.
Gdy zrezygnujesz wczesniej to doliczaja cene miedzy promocja
a cena normalna:
znaczy
kaucja 600 zl, a w promocji 100 zl
i jeszcze obowiazkowa instalacja :)
400 zl , a w promocji 150 zl ( za wtykniecie karty PCI do peceta) ;)

nawet instalatorzy satki biora maksymalnie 100 zl, wraz z wierceniem
dziur w murze.

Poza tym w materialach nt. Chello nie ma slowa nt. predkosci,
sredniej, gwarantowanej, niegwarantowanej, jakiejkolwiek.

Czytli transfer po okresie promocyjnym moze byc taki jak w europeonline
a jak chodzi europeonline mozesz sprawdzic logujac sie na ich strone.

http://www.europeonline.com/

W porownaniu z tym to SDI tepsy to raj na ziemi przez 24 godziny na dobe
;)

No chyba ze Chello da transfer co najmniej 4 x wiekszy niz SDI +
laczenie sie przez SDI.

SDI + Chello to 2 abonamenty i Neustrada jest korzystniejsza.

BTW.
Czy pracujesz dla Chello ?