Re: Chello - kto coś powie ?

Autor: sun3000_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 25 Mar 2001 - 19:12:51 MET DST

> Podaj szczegoly, jaki supermarket i skad sciagales i co .
> Podaj adres strony www.

Geant Ursynów , co popadło z USA i EU. Lokalizacji nie pamiętam, jakieś pliki
macowe z Microsoftu oraz inne na chybił trafił z przeglądarki.

> Chello dziala glownie z cacha i jak juz mowisz o transferze to znaczy o
> sciaganiu plikow z ftp proxy servera Chello.

Wiem, ale czy to idzie przez proxy czy nie to mi rybka, ważne aby szło szybko.

> Ale doswiadczenia z europeonline czy direcPC pokazuja, ze transfer moze
> tez calkiem pasc i modem znow bedzie rewelacyjnie szybki.

Dlatego pytam czy ktoś to ma i jakie ma doświadczenia, teorii to ja słyszałem i
czytałem dużo.

> Ponadto Chello nie umozliwia routowania pakietow z SDI do serwera Chello
> w Luxembourgu czy Holandii, zatem nie mam mozliwosci takiego polaczenia.

Dlaczego nie, jeśli chodzi na 0202122 a to też tepsa.

> Inna sprawa ze Chello wycenia tuner cyfrowy DVB z antena na 2000 zl
> gdy np. Europeonline juz na 1200 zl, a jeszcze inni schodza z cena do
> 100 $, nie mowiac juz o uzywanych tunerach DVB ISA po 20$ w Stanach.

Instalacja na dzień dobry ok. 300 Pln. + 120 Pln na miech.
Pozd,
Sun3000