Re: Chello - kto coś powie ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 18:52:49 MET DST

sun3000_at_poczta.onet.pl wrote:

> Witam,
>
> Mam SDI i zastanawiam się nad zakupem Chello SAT jako okna na œwiat. Byłem
> wczoraj w supermarkecie gdzie było stanowisko Chello SAT i przeżyłem szok (jako
> posiadacz SDI) transfer w dół 60-70 KB/s ( nie mogłem spać w nocy).

Podaj szczegoly, jaki supermarket i skad sciagales i co .
Podaj adres strony www.

Znajomy byl w hipermarkecie i transfer byl gorszy niz przez modem.
Chello dziala glownie z cacha i jak juz mowisz o transferze to znaczy o
sciaganiu plikow z ftp proxy servera Chello.

Transfer powinien byc szybki dla kilku-kilkunastu uzytkownikow.
Ale doswiadczenia z europeonline czy direcPC pokazuja, ze transfer moze
tez calkiem pasc i modem znow bedzie rewelacyjnie szybki.

Zachód
> œmigał aż miło ale np. Onet.pl kicha. Czy ktoœ ma może SDI + Chello SAT i może
> podzielić się wrażeniami. Jak chodzi kraj a jak zagranica?

Pytalem sie juz o Chello sat + SDI i nikt tego nie ma w Polsce.
Krakow i Warszawa nie uzywaja satelitarnego Chello, tylko przez
kablowke.
Ponadto Chello nie umozliwia routowania pakietow z SDI do serwera Chello
w Luxembourgu czy Holandii, zatem nie mam mozliwosci takiego polaczenia.

Inna sprawa ze Chello wycenia tuner cyfrowy DVB z antena na 2000 zl
gdy np. Europeonline juz na 1200 zl, a jeszcze inni schodza z cena do
100 $, nie mowiac juz o uzywanych tunerach DVB ISA po 20$ w Stanach.

Zatem pomysl bardzo dobry, szkoda ze realizacja jest jaka jest.

Podaj nazwe supermarketu i co sciagales z jakiego serwera i kiedy.
Dariusz