Re: POMOCY

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 15:45:10 MET

On 21 Mar 2001 22:20:02 +0100, walerczak2000_at_poczta.onet.pl
(walerczak) wrote:

>chodzi o moja prace licencjacka o temacie FIRMA KOMPUTEROWA W INTERNECIE.
>KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I PRZYKLAD ROZWIAZAN PROGRAMOWO-TECHNICZNYCH. Sadze
>ze sa wsrod was sa napewno osoby ktore spotkaly sie z takim tematem sadzac
>po waszych wypowiedziach jestescie bardzo madra grupa osob i mysle ze
>moglibyscie mi
>pomoc. Chodzi mi o adresy internetowe, ksiazki moze inne opanowania tej
>wiedzy - wszystko sie przyda. Moze wy moglibyscie dac mi jakies wskazowki,
>za ktore bardzo bede wdzieczny.
>
>za wszystkie odpowiedzi bardzo serdecznie dziekuje

Przede wszystkim temat jest bardzo zle sformulowany -- co to jest
'firma komputerowa'? IBM, Cisco, Lucent, Abit, Home.pl czy jakis
podrzedny producent kabelkow w Tajwanu -- to wszystko firmy ktore
mozna okreslic jako 'komputerowe', ale kazda z nich ma zupelnie inne
cele i do czego innego wykorzystuje internet.

Poza tym wiekszosc firm komputerowych wykorzystuje internet dokladnie
tak samo, jak firmy dzialajace w innych branzach -- pisza e-maile,
korzystaja z informacji przez WWW i maja strone-wizytowke postawiona u
jakiegos providera.

Najpierw dowiedz sie czegos o tym, o czym chcesz napisac, a dopiero
potem ustal temat -- nigdy odwrotnie.

--
tek. new and slightly improved.
(c)2001 tek. -- just to avoid your .sig's.