POMOCY

Autor: walerczak (walerczak2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 22:20:02 MET

Witam kolezanki i kolegow, szanownych grupowiczow

chodzi o moja prace licencjacka o temacie FIRMA KOMPUTEROWA W INTERNECIE.
KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I PRZYKLAD ROZWIAZAN PROGRAMOWO-TECHNICZNYCH. Sadze
ze sa wsrod was sa napewno osoby ktore spotkaly sie z takim tematem sadzac
po waszych wypowiedziach jestescie bardzo madra grupa osob i mysle ze
moglibyscie mi
pomoc. Chodzi mi o adresy internetowe, ksiazki moze inne opanowania tej
wiedzy - wszystko sie przyda. Moze wy moglibyscie dac mi jakies wskazowki,
za ktore bardzo bede wdzieczny.

za wszystkie odpowiedzi bardzo serdecznie dziekuje

Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip