Re: PGP -- niekompetencji cišg dlaszy (Było: PGP nie jest juz bezpieczne?)

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 15:56:47 MET

On Fri, 23 Mar 2001 22:43:38 +0100, Szymon Sokół
<szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> wrote:

>Warto by się przed zmieszaniem p. Paluszyńskiego z błotem upewnić, czy to co
>napisał dziennikarz faktycznie pokrywa się z tym, co Paluszyński mu
>powiedział... mam bowiem w tej sprawie przykre doświadczenia z dziennikarzami.

Można by mieć wątpliwości, gdyby tam było napisane "Pan Paluszyński
powiedział, że nikt w Polsce nie używa PGP", ale nie gdy jest cytat.
Cytat może być pocięty, ale takiej głupoty dziennikarz raczej sam nie
wymyślił.

Niestety, z moich kontaktów z TPSA i TPI wynika, że jeżeli nie liczyć
mróweczek-specjalistów (vide np. Lcamtuf) to pracują tam ludzie
niekompetentni i w większości po prostu głupi.

[...]

--
tek. a brand new way to wash your hamster.
(c)2001 tek. -- just to avoid your .sig's.