Re: Uwaga na oszustow rejestrujacych domeny

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 13:53:47 MET

Cos krecisz.
Wszedlem na registryglobal i sami pisza, ze ich rejestrowala inna firma
http://www.registrars.com/

Gdyby sami rejestrowali to by sie sami u siebie zarejestrowali.
A widocznie to sa posrednicy, jak wszyscy.

Zatem skutecznie ich zareklamowalem przez ostrzezenie.
Co jest obecnie najskuteczniejsza forma reklamy ;)

Ostrzegam ze Kowalski sprzedaje pamieci 128 MB po 120 zl,
i adres Kowalskiego. To jest niemozliwe aby Kowalski byl wiarygodny i
mogl tak tanio sprzedawac.
I juz tysiac osob chce kupic pamieci po 120 zl od Kowalskiego ;)