Re: Uwaga na oszustow rejestrujacych domeny

Autor: Stah\(R\) (staszekw_at_DELETE-THISbanpol.com.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 14:15:52 MET

| Cos krecisz.
| Wszedlem na registryglobal i sami pisza, ze ich rejestrowala inna firma
| http://www.registrars.com/
|
| Gdyby sami rejestrowali to by sie sami u siebie zarejestrowali.
| A widocznie to sa posrednicy, jak wszyscy.

Nie rozumiem tego... co krece? Taki troszke glupiutki chyba jestem...
Registrar'y to SA posrednicy przeciez... Ale AFAIK musza miec akredytacje
ICANN i wcale nie jest latwo ja dostac.
A u jakiegos prawdziwego te wszystkie nazwy zarejestrowac musieli, nie?...
:)

| Zatem skutecznie ich zareklamowalem przez ostrzezenie.
| Co jest obecnie najskuteczniejsza forma reklamy ;)

No to wobec tego:
SERDECZNIE NAMAWIAM do korzystania z w/w firmy, przesylanie numeru karty
kredytowej otwartym polaczeniem do firmy krzak jest gwarancja sukcesu i
szczescia osobistego!!!
;-)))

Ja sam prywatnie korzystam z innej firmy :) Jakiej - nie napisze, bo to
bylaby wlasnie reklama, w kazdym razie rok kosztuje u nich $8.95, a wiec
jeszcze znacznie taniej. Rejestruja, parkuja za darmo i jak na razie nie
narzekam.

Pozdrawiam

--
       //|\\
     __(^_^)__
    (  _____  )        Staszek Winiecki
    _||     ||_        staszekw_at_banpol.com.pl