Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Piotrek Kapczuk (Piotr.Kapczuk_at_hoop.com.delete-me.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 13:40:12 MET

Użytkownik "miab" <miab_at_warman.com.pl> napisał w wiadomości

> Piotrek Kapczuk napisał(a) w wiadomości:
> <99f6iq$vrp$1_at_sklad.atcom.net.pl>...

> W drugiej fazie programu pilotazowego(zwanego Zjednoczona
> Europa) tak samo ma byc z nie wszczepionymi ludzmi.

Taa tylko nie wiem czy nie będą się te chipy zakłocały z implantami, które
od lat wszczepiają nam przecież Obcy. Wydaje mi się, że Niektórzy wykazują
się posiadaczami kilku takich w mózgu, a może zamiast mózgu ;)))

Dla niedowiarków co do tych psin adresik
http://www.gdansk.pl/um_green/h_herold/html_pl_h_herold/h_pl_nr_067/h_pl_nr_
067_12.htm