Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 14:32:47 MET

Piotrek Kapczuk napisał(a) w wiadomości:
<99fgo9$jbq$1_at_sklad.atcom.net.pl>...

>Użytkownik "miab" <miab_at_warman.com.pl> napisał w wiadomości

>którejś
>identyfikacji

>Taa tylko nie wiem czy nie będą się te chipy zakłocały z implantami, które
>od lat wszczepiają nam przecież Obcy. Wydaje mi się, że Niektórzy wykazują
>się posiadaczami kilku takich w mózgu, a może zamiast mózgu ;)))

Wiem ze to jest nie do konca przyjemne ale Biurokratyczny
Wielki Brat musi przeciez jakos opiekowac sie podleglymi
mu proletami w ich dobrze pojetym interesie.
A jakaz wygoda przy placeniu (nie masz chipa nie jesz) czy
przy poszukiwaniu ukrywajacych sie podpadnietych osobnikow.
Moim zdaniem to rozwiazanie ze wzgledu na swoja nowoczesnosc
i postepowosc musi niebawem zostac wdrozone, niezaleznie
od tego jak bardzo smieszne Ci sie wydaje.

miab