Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 17:28:00 MET

> Aha, znim ktos przeczta moja odpowiedz prosze _uwaznie_ i dokladnie
> pprzeczytac caly poprzedzajacy list Pana Dariusza :)

> Rozumiem ze rozwiniesz ta mysl?
Nie ta mysl, ale te mysl.
Mysl jest nie moja, zatem pytaj autora co mial na mysli.

> Jak widac Nie :)

A co widzisz i gdzie patrzysz ?
Bo ja jedynie czytam odpowiedzi jakie otrzymalem z firmy Icz.

> No co za przykrosc. Jakie to nieszczescie ze komputery
> pracuja w sieciach.

Dla bezpieczenstwa PGP nieszczescie jest bardzo duze.
Na tym sie wlasnie opieraja tezy Icz.

> O, dzikuje za fachowy wyklad. Niestety nie wymieniles wszytskich
> mozliwosci. Rozwin to prosze, prosze :)

Nie dzikuje, ale dziekuje.
Nie ma potrzeby rozwijania. Icz to podkreslil.

> Psy, koty oraz..... Obcych :)
Mowisz o swoim kompie ?

> Chwilke? To jestes przeciwnikiem czy zwolennikiem PGP?
> Bo juz sie pogubilem.
Jestem bezstronny wobec standardu PGP,
dlatego jak mam zapytania do kieruje do PGP company, teraz Icz czy
Zimmermana.

> Monopol PGP?

a jest inaczej ?

> Szpitalach psychiatrycznych?
sam odpowiedz, skoro wiesz

> A kolczatki? Co z kolczatkami? !!!!!! Zadam powrotu klczatek!
Mozesz sobie zalozyc kolczatke na glowe.

> Czy moglbys sie pochwalic gdzie przez te leta umieszczales te komentarze?
> Jakas publikacja? Wypowiedz w prasie? Radiu? Telewizji?
w internecie.

> Przepraszam, jak to mam rozumiec?
jak ponizej

> Biedne pecety zamykane w szafach pancernych jak jakis tam sejf.
> Czy ktos sie zastanawia nad ich uczuciami?
 pewnie tak, jednym jest juz jak widac przedpiszca.

> Miliony naiwnych ludzi? Ehh.. uwielbiam Te Twoje genialne
> pytania retoryczne.
uzytkownicy pecetow bywaja naiwni i dlatego opieraja sie na
zatwierdzonych standardach bezpieczenstwa.

> No tak, rozumiem ze procesory tez rozkrecasz srubokretem? :)
nie kazdy robi to co ty.

> Pytam na co to chcesz zapisywac? Na dysk twardy?
Nie na dysk.
Wchodzac do systemu wpisujesz haslo. Zatem wystarczy zapis hasla.

Rozumiem ze udalo
> Ci sie wreszcie skonstruwac dyski twarde kilkanascie razy
> szybsze od RAM'u.
Czemu dyski ?
Wystarczy ze logger zapisze haslo wpisywane z klawiatury.

Czy ktos poza Toba ma jeszcze dostep do
> tej zaawansowanej technologii Obcych?
pewnie mowisz o swojej technologii.

> jak chcesz umiescic RAM w przejsciowce
ja tego nie chce, ale bez mojej woli i przyzwolenia ktos takie logery
opracowuje.

> Rozumiem ze masz juz soft pozwalajacy na wytimowanie operacji
> ktora wlasnie wykonujesz na PC za pomoca sieci?
Wystarczy gdy poczytasz komentarz Icz

> Za duzo x-files sie naogladales :)
Mowilem ustawowo wprowadzone, a nie na filmie.
Tekst ustawy jest dostepny w internecie.

> hahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahaha :)
> ROTFL :) ROTFL :) ROTFL :) ROTFL :) ROTFL :) ROTFL :)
> Juz to sobie wyobrazam. Pies podchodzi do miski a miska na to
> "bu! pip! pip! Pies 'Burek 34'! To nie twoja miska! Opor jest
> bezcelowy. Zostaniesz zasymilowany!"

Tak wlasnie jest. Ze psy moga miec wszczepiony chip z numerem
identyfikacyjnym, datami szczepien, informacjami o wlascicielu.
To jest w Polsce juz oferowane od kilku lat.

Widze ze nie miales Burka ;)

> PS: nie wiedzialem ze pacjeci szpitala na Sobieskiego maja juz dostep
> do internetu 24h na dobe :)
 ale jak widze, umozliwili wam dostep

> PS2: te uwaga o psach byla the best :) Dawno sie tak nie usmialem :))

nie masz Burka i dlatego tak reagujesz. zadzwon do weterynarza lub
kliniki weterynaryjnej i umow sie na wszczepienie chipa

> PS3: Skad sie tacy ludzie biora..... :)
wiem
z Sobieskiego

Nie odpisuj juz bo nudzisz.