internet via sky + sdi

Autor: yan_w (yanwar_at_go2.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 16:42:40 MET

Witam grupowiczów,
Z góry przepraszam za swoją ignorancję w temacie sieci.
Wiem, że ta grupa skupia prawdziwych znawców tematu, w związku z tym zwracam
się z pytaniem...

Podobno można jakoś wpłynąć na to, które "domeny" mają być pobierane
"ziemią" [i tu widzę ograniczenie do .pl lub jeszcze lepiej wpisany
przedzial IP przypadających Polsce, jesli takowy istnieje] a które via sat
[tu reszta:) ].

Spytałem o to dystrybutorów europyonline.
Odpowiedzi było mało i nie wskazywały rozwiązań...
Jednak po pewnym czasie otrzymałem nstp. odpowiedź:

"To o co Pan pyta jest realizowalne tylko przez oprogramowanie proxy które
pracuje na maskach domenowych np. SQUID z Linuxa."

Ciekawy jestem czy wingate moglby to tez zrobic, czy trzeba jednak postawic
serwer na linuxie?...

btw - Czy istnieje w polskiej sieci miejsce skupiające uzytkowników 'ivs'?
[coś w stylu 'klubu hisa' hrabiego Leona] no i czy warto w ogóle zaprzątać
sobie tym głowę? Jakie transfery etc. Pytanie moje wzięło się, że podobno
polskie strony przez europaonline ładują się wolniej (!) niż przez hisa.
Kiepskie wyjście na świat jest pewnie tego powodem...

--
pozdrawiam
yan_w