Re: internet via sky + sdi

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_oldfield.org.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 09:14:37 MET

yan_w napisał(a):

> Podobno można jakoś wpłynąć na to, które "domeny" mają być pobierane
> "ziemią" [i tu widzę ograniczenie do .pl lub jeszcze lepiej wpisany
> przedzial IP przypadających Polsce, jesli takowy istnieje] a które via sat
> [tu reszta:) ].

Nie domeny, a sieci, czyli grupy numerów IP.
Aby to zrobić potrzebujesz mieć router (sprzętowy bądć programowy),
który będzie rozdzielał ruch. Może być nim Linux, mogą być windows NT
(polecam jednak Linuksa).

> "To o co Pan pyta jest realizowalne tylko przez oprogramowanie proxy które
> pracuje na maskach domenowych np. SQUID z Linuxa."

Oj... jakie fachury... Ciekawe, czy widzieli coś poza windą?

> Ciekawy jestem czy wingate moglby to tez zrobic, czy trzeba jednak postawic
> serwer na linuxie?...
Wingate nie. A serwera na linuksie? Serwer czego? Potrzebny jest router
+ masquarada.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 502) 122 688