Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Zbigniew Cofala (cofala_at_topole.com)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 07:18:02 MET

Szymon Sokół wrote:

> To akurat jest ta mniejsza z bzdur, które ten pan wygłosił...

Owszem, ale reszta są to niejako "pierdoły z urzędu", w które prowadzący
audycję może wierzyć jako że nie jest informatykiem jednak język angielski
powinien znać. Zdumiało mnie że przychodzi do studia facet i ludziom
znającym angielski (bo tacy niewątpliwie pracują w radio) tłumaczy "pretty
good" jako "taka sobie", a oni nie protestują...

--
-=< all the best! >=-
cofala_at_firma.hoga.pl