Re: internet via europeonline

Autor: Beerman (beerman_at_perfect.net.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 21:10:34 MET

On Sat, 17 Mar 2001 20:18:55 +0100, "jacek placek"
<jacek_at_multiart.com.pl> wrote:

>Czy ktos laczy sie z internetem przez "europeonline" z Astry?
>Jestem ciekaw jak to dziala, (np. + HIS) faktyczne transfery itd.
>Ciekaw jestem tez, czy jest jakis dystrybutor w Polsce, czy musze placic
>karta i czekac na paczke z kartą?
>
>pozdrowionka
>jacekPlacek

Powiem krotko. Beznadzieja. Mam to cudo od pol roku i byly to
najgorzej wydane pieniadze w moim zyciu.

Nie bede powtarzal mojego watku na SDTV BB , ktory znajdziecie pod
adresem :

http://sat-digital-tv.isp.net.pl/ubb/Forum14/HTML/000075.html

PS. Chce sie tego pozbyc wiec jesli jestes nadal zainteresowany to
moge Ci sprzedac karte + gratis pol roku abonamentu w europeonline.

--
Pozdrawiam
Beerman