Re: Socjalistyczna wlasnosc domen Re: Nie ma wlasnosci nazw

Autor: Seweryn Lipkowski (cochese_at_chrobot.krakow.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 17:20:57 MET

Dariusz wrote:

> Musisz odroznic prawo wlasnosci od prawa uzytkowania.

Przeczytaj jeszcze raz mój tekst ze zrozumieniem, szczególną uwagą
obdarzając drugie zdanie, a wtrącenie w nawiasie przeczytaj trzykrotnie.

A poza tym - jeżeli coś Ci się nie podoba, to SOA#4: załóż sobie swój własny
Internet.

Pozdrawiam,
Seweryn.

--
Seweryn Lipkowski              irc:cochese  gsm:+48502174696  rlu:78853    |
______________________________________ mailto:cochese_at_chrobot.krakow.pl ___|