Re: SDI + Chello czy sie da ?

Autor: Grzegorz Podsiadło (empeg_no_spam_at_hot.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 17:22:28 MET

Mateusz(Amkacz) wrote in <997rbg$bng$1_at_news.tpi.pl>:

>a jasli chcialby grac po sieci w gry na polskich serwerach? na sdi
>ping 40 na chello ping 80 :)

to akurat prawda
W wypadku total annihilation (server w tpnecie)
ping ja->server to 50
a server->ja 1000
sporo pakietow udp sie gubi na wspanialym teleglobowym laczu tpsa ;)
do grania po sieci na polskich servach chello sie ewidentnie nie nadaje
ale ze szwedami i niemcami bardzo milo sie gra :)

--
empeg