Re: SDI + Chello czy sie da ?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 00:58:02 MET DST

Dnia 21 Mar 01 o godz. 9:36, Dariusz napisal(a):

> Rozumiem zatem ze potrafisz odpalic SDI + Chello.

Nie powiedzialem ze potrafie, gdyz nie mam ani jednego, ani drugiego, wiec
praktycznie nie mialem okazji tego wyprobowac.
Natomiast z mojej znajomosci obu systemow nie widze zadnych przeszkod (poza
ewentualnie debilnie napisanym softem obslugujacym Chello) zeby tego sie
nie dalo polaczyc.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl