Re: Socjalistyczna wlasnosc domen Re: Nie ma wlasnosci nazw

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 15:49:53 MET

> Ja nie pisze, czego ja chce, tylko jak jest. Bo taka wlasnie jest procedura.
>
> Troche domen juz rejestrowalem. Z Twoich postow zas wynika, ze ty jeszcze
> ani jednej. Bo gdybys kiedykolwiek jakas zarejestrowal, to bys nie pisal
> tego, co piszesz.
Socjaliscie i komunisci tez mowili ze wlasnosc ma byc tylko spoleczna
ale czy z tego wynika, ze hipermarkety sa panstwowe ?

Ty sie przyzwyczailes do tego co daja i dobrze.
Ale ja chce kupowac domeny na wlasnosc jak kazdy inny towar.

Czy to bedzie za pol roku mozliwe czy nie, to zobaczymy,
ale taki jest trend.
Rejestrator jest za slabo prawnie umocowany aby w okresie przeobrazen
kapitalowych byl w stanie obronic kilkadziesiat tysiecy zarejestrowanych
domen, gdy znajdzie sie konkurent kapitalowy.

Jezeli NASK zostanie zastapiony przez grupe kapitalowa typu SA
to jaka jest gwarancja ze nastepny rejestrator uzna dotychczas zawarte
umowy, nie wypowie ich, nie zmieni sitotnie cennika, oplat ?

Wlasnosc to wlasnosc, a prawo do dzierzawy domen mozna zawsze
wypowiedziec.

Ale to jest twoj wybor co popierasz.