Re: Socjalistyczna wlasnosc domen Re: Nie ma wlasnosci nazw

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 23:26:39 MET

Dnia 17 Mar 01 o godz. 23:05, Dariusz napisal(a):

> Przeciez trzeba odroznic wykupienie domeny od rocznej oplaty za
> czynnosci administracyjno-techniczne.
>
> Domene wykupujesz na dozywocie, a mozesz ja uaktywnic lub nie wpisujac
> do dnsow lub nie.
> Dnsy moga byc odplatne lub nie, ale domene wykupujesz raz na zawsze i
> juz.
> KPW ?

Wez zarejestruj jakas domene, nie oplac jej po roku, i zobaczymy, czy
po uplywie "grace period" ktos inny bedzie mogl sobie zarejestrowac te
domene na siebie. Wtedy podyskutujemy.

> Czemu ci odpowiada socjalistyczne prawo uzytkowania nazwy domeny z
> prawem do wywlaszczenia, a niech chcesz kapitalistycznego prawa
> wlasnosci ?

Ja nie pisze, czego ja chce, tylko jak jest. Bo taka wlasnie jest procedura.

Troche domen juz rejestrowalem. Z Twoich postow zas wynika, ze ty jeszcze
ani jednej. Bo gdybys kiedykolwiek jakas zarejestrowal, to bys nie pisal
tego, co piszesz.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl