Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 15:55:14 MET

Piotrek Kapczuk wrote:
>dyskutujesz?-)
>
>No właśnie chodzi o to, że jeżeli nie ma różnicy to dlaczego aby zmienić
>sobie delegację muszę słać faksy czy listy polecone a nie wejść sobie na
>stronę www i pozmieniać jak chce ?! O tym dyskutuję i o to pewnie chodzi
>Robertowi.

No to ustaliliśmy temat dyskusji-) Co do wniosku o rejestrację - pismo
być musi. Co do zmiany delegacji - też uważam że można byłoby się spokojnie
obejść bez kolejnego pisma.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-