Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Robert Kois (kojer_at_vainglory.hell.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 16:07:29 MET

____at_pse.pl (Andrzej Bursztynski) wrote:

: >A żeby stwierdzić czy fax wysłała uprawniona osoba należy porównać podpis pod
: >wnioskiem o przyznanie domeny z podpisem na faksie z wnioskiem o zmiane
: >delegacji. Sprawdzenie zgodności podpisu (żeby została ona uwzględniona przez
: >sąd) musi dokonać biegły grafolog.
: Padł przykład banku - czy w takim razie w każdym okienku bankowym jest
: zatrudniany biegły grafolog? Czy każdą transakcję kartą płatniczą zatwierdza
: biegły grafolog?

A to jest temat na dłuższą rozmowe, na pl.biznes.banki dyskusja na
pokrewne tematy toczy się od dawna.

: >Skoro po takim wniosku wysłanym faksem NASK zmienia delegacje to równie dobrze
: >może robić to automat po uwierzytelnieniu się zmieniającego przy pomocy hasła.
: Teraz wiem dlaczego wszystkie faksy słane przez nas do NASK były "nieczytelne"
: i to po 7 dniach od wysłania... Po prostu muszą mieć za Twoją radą GRAFOLOGA.-)

Mój był czytelny i zmiana delegacji była zrobiona w terminie. Może mam
szczęście :).

: Natomiast zdecydowanie się zgadzam - przy delegacji domeny wymóg osobnego
: pisemka jest moim zdaniem nadmiarowy - wystarczyłoby zmienić regulamin.

Khm, to o czym my dyskutujemy? Ja od początku twierdze, że zmiana
delegacji domeny powinna być dokonywana automatycznie. To ty widziałeś
jakieś przeszkody prawne :).

HMS Kojer NMNOH

--
Sygnaturka chwilowo nieczynna