Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Piotrek Kapczuk (Piotr.Kapczuk_at_hoop.com.delete-me.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 11:36:23 MET

Witam

Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <____at_pse.pl> napisał w wiadomości
news:slrn9b3kjj.4cg.____at_andy.pse.dyster...

> Jest drobna acz istotna różnica - najpierw musisz ruszyć się do banku
> (albo bank do Ciebie) i podpisać _umowę cywilną_ z bankiem. Sugerujesz,
> że lepszym rozwiązaniem będzie by wszyscy udawali się na Bartycką 18
> osobiście?

A czy odpowiednikiem tej bankowej umowy w NASKu nie jest przypadkiem
wniosek podpisywany ręcznie przy rejestracji ? Sorry nie znam się na
prawie, ale czy rejestracja domeny znacznie różni się od umowy
cywilnej ?

Płacę za ustawienie delegacji (za usługę) i jeżeli NASK by mi tą
delegację np. skasował. Bez powodu, czy też niezgodnie z regulaminem,
który zaakceptowałem, to mogę swoich praw dochodzić w sądzie. W taki
sam sposób co z takim bankiem. Zgadza się ? Jeżeli tak to nie widzę
różnicy pomiędzy dostępu do konta bankowego przez Internet a dostępem
do konfiguracji domeny przez Internet.

Kiedy podpisuję wniosek zgadzam się na warunki regulaminu. W banku
stoi, że jak zgubie tokena i ktoś "pożyczy" sobie moje pieniądze z
konta, to bank za to nie odpowiada. Czy zrobić to w NASKu to taki
wielki problem ? Czego NASK się obawia, jeżeli tak potężne instytucja
jak banki jakoś nie bały się uruchomić swoich placówek w Internecie
pomimo braku ustawy o podpisie elektronicznym, i opierają swoje
bezpieczeństwo (prawne) na warunkach umowy a nie na ustawach ?

--
Pozdrawiam, Piotrek Kapczuk
Polonius: "What do you read, my lord?"