Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 09:44:51 MET

Robert Kois wrote:
>: >Ja przeszkód prawnych w opisywanym przypadku nie widze.
>: To teraz powinienes juz zobaczyc - sa zasadnicze.
>
>A teraz napisz jak to co napisałeś ma się do rachunków bankowych
>dostępnych przez internet. Banki jakoś nie widzą przeszkód prawnych.

Jest drobna acz istotna różnica - najpierw musisz ruszyć się do banku
(albo bank do Ciebie) i podpisać _umowę cywilną_ z bankiem. Sugerujesz,
że lepszym rozwiązaniem będzie by wszyscy udawali się na Bartycką 18
osobiście?

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-