Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 13:13:39 MET

Piotrek Kapczuk wrote:
>Płacę za ustawienie delegacji (za usługę) i jeżeli NASK by mi tą
>delegację np. skasował. Bez powodu, czy też niezgodnie z regulaminem,
>który zaakceptowałem, to mogę swoich praw dochodzić w sądzie. W taki
>sam sposób co z takim bankiem. Zgadza się ? Jeżeli tak to nie widzę
>różnicy pomiędzy dostępu do konta bankowego przez Internet a dostępem
>do konfiguracji domeny przez Internet.
>
>Kiedy podpisuję wniosek zgadzam się na warunki regulaminu. W banku
>stoi, że jak zgubie tokena i ktoś "pożyczy" sobie moje pieniądze z
>konta, to bank za to nie odpowiada. Czy zrobić to w NASKu to taki
> [...]

O czym Ty piszesz, człowieku? Bo ja powiem szczerze - nie nadążam.
Było powiedziane że bez ustawy o podpisie elektronicznym nie da się
całkowicie zautomatyzować procesu rejestracji domeny tzn. wypełniasz
formularz na WWW, klikasz i ok, za 15 minut jest zarejestrowana domena.
Musisz wypełnić formularz, wysłać go z czytelnymi podpisami itd.

Zaproponowałeś żeby tak jak w banku. Bank - przynajmniej ten co znam
czyli BPH - wymaga wypełnienia formularza on-line a potem udania się
do swojego oddziału celem złożenia podpisów i pobrania odpowiednich
materiałów/urządzeń. Co to ma niby uprościć w stosunku do obecnej procedury
NASK?

Zacząłeś dyskutować na zupełnie inny temat - oczywiście, że jak już
zostanie złożony podpis (w NASK - wystarczy wysłać pismo czytelnie faksem
lub pocztą, w bankach - jednak trzeba osobiście się stawić z dokumentem
tożsamości) to dalej już NIE MA ŻADNEJ RÓŻNICY - więc o czym dyskutujesz?-)

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-