Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Mirek Luc (mirecki_at_nask.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 14:46:25 MET

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:

Zaluje, ze w ogole wdalem sie z toba w dyskusje.

: Znasz sie cokolwiek na prawie ?
: Nie musisz.
Przekazalem ci opinie prawnikow. Powtarzam: nie moje wlasne prawne wywody,
lecz prawnikow. Chyba jestes najznakomitszym prawnikiem w calej fabryce,
w calej wsi i w ogole w calej Polsce.

: Baze prawa masz na CD.
Baza prawa na CD nie mysli za ciebie.

: Znajdz mi jakikolwiek przepis, ustawe , ktora dotyczy rejestracji domen,
: a ktory/a jest istotnie rozny od
: przepisu/ustawy w Europie, Anglii, Niemczech, Stanach, Japonii.
W innych krajach: nie wiem. W Polsce - ustawa o znakach towarowych. Czy
jak sie to dokladnie nazywa. Z powodu takiego, ze jestsemy w Polsce,
kierujemy sie prawem polskim. A nie madagaskarskim...

: Skonczecie bredzic o prawie, bo prawo w tych sprawach jest standardowo
: jednakowe w calym kapitalistycznym swiecie.
Wiesz, takie pieprzysz kocopaly, ze az mozg sie lasuje. Nawet szkoda slow.

: Juz raz napisalem jak to trzeba rozwiazac zgodnie z obowiazujacym
: prawem.
: Analogicznie jak w prawie patentowym.
: Patent zglaszamy i zostaje ogloszony w monitorze urzedu patentowego
: dopiero niewniesienie zastrzezen w ustawowym terminie
: otwiera droge do nadania patentu.
Do Sejmu RP z tym! Czy ja pisze nie po polsku, ze tego nie rozumiesz...?

: A sadzisz sie maja klienty a nie NASK.
: NASK nie jest strona w sporze, ani nie powinien nigdy byc, gdyz
: nie ma prawnego zaplecza, ani przygotowania do reprezentowania ktorejs
: ze stron, ani siebie przed sadami.
Bardzo dobrze, tylko musisz jeszcze przekonac o tym sad. A sad kieruje sie
tym, co jest zapisane w ustawach, a nie w regulaminach, procedurach
rejestracji domen w NASK, IANA, czy gdzies tam jeszcze.

: Tak jak sedzia wydzialu ksiag wieczystych nie odpowiada za wpisu, a
: jedynie ich dokonuje na wniosek i w oparciu o postanowienie sadu
: tak NASH jest jedynie sedzia wydzialu ksiag wieczystych.
Ponownie: do Sejmu RP z tym!

: I skonczcie te dziecinne problemy, ktore sa tak trywialne
: jak kwadratura kola.
Draznisz mnie swoim kretynizmem.

: Za czasow sp. prof. Hofmokla , gdy z nim rozmawialem, byla szansa na
: szybkie uregulowanie tych spraw.
Nie zalezalo to ani od sw. pamieci profesora Hofmokla, ani od obecnego
dyrektora NASKu, ani od prawnikow NASKu. Ponownie: do Sejmu RP z tym.

-Mirek