Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 10:41:57 MET

Dariusz wrote:

>Rozumiem ze Kolega jest niekompetentny w temacie i lubi sobie pogledzic.
>Dlatego koncze.

Dzięki Ci o Panie. I proszę - nie wyłaź mi z killfile i używaj tych samych
ksyw.

[..]

>Po co, skoro moj posel ma co innego do roboty a ty wymyslasz niestniejace
>problemy.

Oczywiście, przecież wystarczy dać pełnię władzy Tobie i wszystkie problemy
okażą się w dowolnej dziedzinie - wymyślone.

>Wiesz, ale z takimi komentarzami i poziomem, to idz dalej czytac Kaczora
>Donalda.
[..]
>I prosze nie opowiadaj juz mi o Kaczorze Donaldzie.

Już wiem czemu wyłazisz z kill-file i piszesz to co piszesz - schizofrenia.

A więc tradycyjny
*PLONK*

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-