Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 17:59:31 MET

> Przepraszam, ale niestety to Ty bredzisz jak potłuczony po mocnym uderzeniu
> w głowę. Nie ma "standardowo jednakowego w tych sprawach prawa".

Rozumiem ze Kolega jest niekompetentny w temacie i lubi sobie pogledzic.
Dlatego koncze.
A jezeli ktos widzi roznice miedzy Francja, Anglia Niemcami, Hiszpania,
Holandia, HK, Japonia, Stanami
to prosze o dowody na te roznice w omawianym temacie.

> Póki transakcja elektroniczna w świetle prawa nie może być podpisana, to czy
> się komukolwiek podoba czy nie to przyjmowanie takich wniosków powodować może
> skutki od awantur (jak BigBrother w prv.pl) do procesów sądowych.
Bzdury.
Prawem wewnetrznym jest kontrakt.
Jezeli sektor bankowy uznal transakcje elektroniczna i zaakceptowal
to stala sie prawem.
Podobnie ZUS.
Podobnie setki firm, ktory w kontrakcie wpisza, ze akceptuja transakcje
elektroniczna.

> Wiesz, mam pomysł - udaj się do swojego posła i senatora i zainteresuj
> ich tym projektem. Ew. zacznij zbierać podpisy do obywatelskiego projektu.
Po co, skoro moj posel ma co innego do roboty
a ty wymyslasz niestniejace problemy.

> Każdy podmiot prawny czy fizyczny niestety musi się z tym liczyć czy mu
> się to podoba czy nie.
Wiesz, ale z takimi komentarzami i poziomem, to idz dalej czytac Kaczora
Donalda.

Raz jeszcze.
NASK = Glowny rejestrator domen internetowych w Polsce

I niezaleznie czy jako firma, czy urzad, nie moze dzialac jako strona w
sporach.
Rejestrator musi byc niezalezny i dzialac zgodnie z prawem
a nie interpretowac prawo.

jedyna obowiazujaca zasada przy rejestracji domen
to first-come, first-served
i temporary registration

a potem procedura odwolawcza
3-6 miesiecy
az do uprawnomocnienia sie rejestracji

a potem rejestracja stala

Nastepny etap to wykupienie nazwy domeny na wlasnosc i dozywotnia
rejestracja.

KPW ?
czy to nadal za trudne.

A spory rozstrzygaja sady lub sad polubowny przy biurze rejestratora
lub inny.
I to wyczerpuje i zamyka sprawe i problem.

I prosze nie opowiadaj juz mi o Kaczorze Donaldzie.