Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 16:59:28 MET

Dariusz wrote:
>Znasz sie cokolwiek na prawie ?
>Nie musisz.
>Baze prawa masz na CD.

Sądzę, że mamy wspaniały cytat do ZKC. -)

[..]

>Skonczecie bredzic o prawie, bo prawo w tych sprawach jest standardowo
>jednakowe w calym kapitalistycznym swiecie.

Przepraszam, ale niestety to Ty bredzisz jak potłuczony po mocnym uderzeniu
w głowę. Nie ma "standardowo jednakowego w tych sprawach prawa".

Póki transakcja elektroniczna w świetle prawa nie może być podpisana, to czy
się komukolwiek podoba czy nie to przyjmowanie takich wniosków powodować może
skutki od awantur (jak BigBrother w prv.pl) do procesów sądowych.

>Taka sama teoretyczna odpowiedzialnosc leza na wszystkich krajowych
>rejestratorach na swiecie i nic sie nie zmieni.
>
>Juz raz napisalem jak to trzeba rozwiazac zgodnie z obowiazujacym prawem.
>Analogicznie jak w prawie patentowym. Patent zglaszamy i zostaje ogloszony w
>monitorze urzedu patentowego dopiero niewniesienie zastrzezen w ustawowym
>terminie otwiera droge do nadania patentu.

Wiesz, mam pomysł - udaj się do swojego posła i senatora i zainteresuj
ich tym projektem. Ew. zacznij zbierać podpisy do obywatelskiego projektu.

>A sadzisz sie maja klienty a nie NASK. NASK nie jest strona w sporze, ani nie
>powinien nigdy byc, gdyz nie ma prawnego zaplecza, ani przygotowania do
>reprezentowania ktorejs ze stron, ani siebie przed sadami.

Każdy podmiot prawny czy fizyczny niestety musi się z tym liczyć czy mu
się to podoba czy nie.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-