Re: jeszcze o BB

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 20:47:22 MET

In article <7F16561F3E_at_inf.wsp.krakow.pl>, Jaroslaw Rafa wrote:
>To nie bylo zalatwienie *polubowne*. Zalatwienie polubowne jest wtedy, gdy
>obie strony sporu osiagna jakis kompromis. Tutaj bylo po prostu spelnienie
>zadan jednej strony przeciwko drugiej. Zwyczajne staniecie po stronie
>silniejszego... :-(

... a mnie sie wydaje, ze to byla decyzja "z biegu" i Wojtek nawet nie
przypuszczal ze moze rozpetac taka burze. Pewnie nie poswiecil sprawie
wiecej niz 5-ciu minut i przeszedl do codziennych zajec nie przywiazujac
do tego wiekszej wagi. Ale tutaj widze, ze Koledzy wesza teorie spisku
;)) Proponuje follow-up to pl.rec.paranoja ;PP

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail