Re: Portal z fizycznym nosnikiem

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 17:52:02 MET

Mariusz Kruk wrote:

> W dniu Tue, 13 Mar 2001 17:25:04 +0100, osoba określana zwykle jako
> Dariusz nakibordziła:
>
> [ciach tooona bzdurek]
>
> Czy Ty kiedykolwiek cokolwiek programowałeś ?
> Albo prostsze pytanie -- masz o tym jakiekolwiek pojęcie ?
> Czy tylko tak sobie brzdąkasz ?
>
> Pozdrawiam
> PS: Aha, odpowiadać nie musisz, ja swoje wiem

Ale widac, ze nie za wiele

Nie mam interesy aby cytowac innych, aby sie dokonala zmiana w twej
mentalnosci, ale wyobraz sobie, ze reprezentujesz naukowca twierdzacego,
ze wszystkie koty sa czarne, gdyz badania robisz w bezksiezycowe noce.

Informacja moze byc zapisana na nosniku, ale i sam nosnik moze stanowic
informacje.
Nie mam dzisiaj czasu, ale pewnie M$ i inni juz opatentowali
technologie ktore wyeliminuja alienacje nosnika w stosunku do samej
informacji.

Papatrz na palec, skora na kciuku to nadal skora, ale zawiera informacje
pod postacia linii papilarnych.
Popatrz na swoj kod DNA .
Integralnosc informacji z nosnikiem jest pelna.

I takich przykladow mozna wymieniac setki.

Tylko po co, skoro kazdy je zna.

Mozesz opis linii papilarnych zapisac na papierze, na zdjeciu,
kod DNA mozesz zapisac na dyskietce.

Ale w tej komorce nosnik nie istnieje bez informacji, gdyz stanowi
zintegrowalna jednosc.

Geny mozna zmieniac, modyfikowac , zatem mozna znalezc genetyczny zapis
programu. Postac zapisu bedzie co najmniej fizyczna i zintegrowana z
nosnikiem.

Dariusz