Re: Portal z fizycznym nosnikiem

Autor: Mariusz Kruk (Mariusz.Kruk_at_nospam.plonk.rdc.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 17:32:27 MET

W dniu Tue, 13 Mar 2001 17:25:04 +0100, osoba określana zwykle jako
Dariusz nakibordziła:
>Skad przekonanie ze programy przetrwaja w formie bezfizycznej ?

[ciach tooona bzdurek]

Czy Ty kiedykolwiek cokolwiek programowałeś ?
Albo prostsze pytanie -- masz o tym jakiekolwiek pojęcie ?
Czy tylko tak sobie brzdąkasz ?

Pozdrawiam
PS: Aha, odpowiadać nie musisz, ja swoje wiem

--
               Mariusz Kruk       mailto:Mariusz.Kruk_at_rdc.pl
I AM NOT AUTHORIZED TO FIRE SUBSTITUTE TEACHERS