Re: Portal z fizycznym nosnikiem

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 17:39:10 MET

Piotr 'VaGla' Waglowski wrote:

> "Michal Zalewski" <lcamtuf_at_bos.bindview.com> wrote in message
>
> Michal nie dyskutuj z expertem :) to ze ja zrobilem ten blad nie znaczy
> ze wszyscy musza :>>

zrobiles a wlasciwie popelniles blad lokalizacji w swoich wywodach-
oparles sie wylacznie na swoim doswiadczeniu a nie na stanie wiedzy
i stad usilujesz narzucic swoj lokalny punkt widzenia jako obowiazujacy,
a ze dodatkowo dotyczy on wlasnosci socjalistycznej, no to
jest jak jest
i nie oczekuj zatem ze zostanie zaklepany.

Aby nie przynudzac.

Prosty test:

1. Kto jest za uzyskaniem pelnego prawa wlasnosci do nazwy domeny ?

2. Kto jest za utrzymaniem dotychczasowego statusu uprawnienia do
   uzywania nazwy domeny ?