Re: jeszcze słówko o TVN

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 19:21:29 MET

Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:
> Zazwyczaj ściągam newsy suckiem do mojego lokalnego serwera. Teraz połączyłem
> się z news.tvn.pl bezpośrednio za pomocą slrna i moje najgorsze przypuszczenia
> sprawdziły się - część postów jest usuwana z serwera. Nie te chamskie, lecz
> te, które są niewygodne dla TVN.

No cóż, to w zasadzie ich serwer, więc robią co chcą. Nie jest to pierwszy
i zapewne nie ostatni przypadek, że właściciel serwisu kasuje niewygodne
dla niego komentarze/wpisy - oczywiście wychodzi to bardzo szybko na jaw i
wiadmomo kto na tym więcej traci. Bezmyślność ludzka nie zna granic....
Z drugiej strony, bezgraniczne ufanie czemuś co jest wysoce komercyjnym
przedsięwzięciem, można porównać chyba tylko do bezgranicznego wierzenia
w reklamy.
Swoją drogą udostępnianie grupy control w trybie rw dla cełego świata,
to ciekawy pomysł - możesz sobie obejrzeć kto dokładnie posyła cancele. :)

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl