Re: Tele2-zart?

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 19:01:03 MET

Kamil M wrote:

> Czy to jest zart, zeby firma telekomunikacyjna nie odbierala telefonow?
> Nie wiem co jest grane usiluje sie do nich dodzwonic od tygodnia i nic,
> zawsze sygnal normlany i poprostu nikt nie odbiera - zarowno 0 801 jak i
> zwykly numer warszawski. Na e-mail tez nikt nie odpowiada.
> A tak w ogole jak to dziala, i czy ktos cos wie na temat zasiegu - czy
> Sadyba jest w zasiegu ?
> Czy komus udala sie skorzystac z ich uslug?

Moge Ci podac numery do osob tam pracujacych. Nie wiem, czy mam akurat
telefony do Sprzedaży, ale mam do techników. Natomiast e-mailem zaliczyłem
chyba już pół staff'u ;>

Zasięg na Sadybie, ZTCW, generalnie jest.

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_cpi.pl 0601706601
"I am not prejudiced. I hate everyone equally."