Re: jeszcze o BB

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 12:26:38 MET

Wojtek <admin_at_prv.pl> wrote:

: Nie bardzo tez widze powod dla ktorego nie mam zalatwiac spraw
: przez telefon - jaki ktos mialby cel we wprowadzeniu mnie w blad

Naprawdę tak mało wiesz o życiu? Ech...

: Bylo prosciej. I powiedzialem jej to. Uznala, ze to za malo.

To trzeba było powiedzieć, że reszty domagać się może na drodze
oficjalnej. Nie zdarzyło Ci się nigdy żądać oficjalnych podkładek
do zrobienia rzeczy potencjalnie mocno śmierdzących?

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7          -- REAL programmers use INTEGERS --