Re: jeszcze o BB

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_norka.eu.org)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 20:47:15 MET

On Sun, 11 Mar 2001 15:47:33 +0100, "Wojtek" <admin_at_prv.pl> wrote:

>Oczywiscie, ze mozna miec do mnie pretensje o taka a nie inna reakcje.
>Postapilem jak postapilem - zareagowac musialem i musialem zrobic to szybko.
 [...]

 Nie znam calej sprawy, przeczytalem tak 1/3 postow w tym watku. Ale
 uwazam ze glownym naduzyciem bylo wlaczenie przekierowania na strone
 TVN (bo jak pisze ktos cytujac autora(?) stron
 (<slrn9akpk5.1bb.jp_at_localhost.localdomain>) cos takiego sie zdarzylo.

 Mogles wywalic te domene, mogles wlaczyc przekierowanie na bzdurna
 "dummy page", ale nie wlaczac przekierowania na strone TVN. Pod
 zadnym pozorem. W takiej sytuacji cala ta usluga, ktora prowadzisz
 (prowadzi Twoja firma) traci sens.

 Osobiscie uwazam rejestracje takich "domen" za skrajny idiotyzm, ale
 skoro to sie juz robi - to trzeba robic to z glowa. A jezeli tvn ma
 wylacznosc do uzywania nazwy (jak ten idiotyzm sie nazywa? wielki
 brat?) to nie powinienes takiej domeny zarejestrowac. kropka.

 Tu nie ma miejsca ani na nauke, ani na mowienie, ze:
>Jest normalne, ze przy 60 K
>userow zawsze podjemie sie jakas decyzje nie tak.

 Trza se dac luzu. Zmniejszyc liczbe uzytkownikow do wielkosci nad
 ktora bedziesz w stanie zapanowac. Zatrudnic wiecej administratorow.
 Nie bawic sie w amatorszczyzna i ulegac tak szybko tym z pieniedzmi.

 Wojtek

--
Wojtek  ---(___C'>