Re: potrzebne namiary na CYBER-POSTACIE, CYBER-IDOLI

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Sun 11 Mar 2001 - 19:51:12 MET

Robert Redziak <rekin_at_supersmietnik.plukwa.net> wrote:

> I nawet ci, którym, jeśli przesunąć ikonkę ,,Internet'' na
> drugi koniec pulpitu to się gubią, też kojarzą od razu? Czy
> też jest mała konsternacja, a potem pada odkrywcze
> stwierdzenie ,,Aaaaa! Małpa!''? ;) Najlepszą klientkę

W miare od razu, a jak nie pomaga, to podpowiadam:
 * no shift-2, shift trzeba
 * takie duze 2
 * widzi pani 2? A co tam jest wyzej?

Po kilku razach juz potrafia, umniejsi zaczynaja mnie uczyc ze to malpa ;)

D.

ps. i tak nie ma jak adres z "from: " kiedy go komus dyktuje....

--
ATCOM Internet Service Provider tel.(22)8703799 fax (22)6497595
Ksiazka adresowa http://www.atcom.net.pl/mailbook/