Re: potrzebne namiary na CYBER-POSTACIE, CYBER-IDOLI

Autor: Robert Redziak (rekin_at_supersmietnik.plukwa.net)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 15:52:24 MET

On 10 Mar 2001 06:47:02 GMT, darecki_at_wytnij.sobie.to
<darecki_at_wytnij.sobie.to> wrote:

>Malpy sa raczej w zoo (czasem tez na wolnosci). Ja tam zawsze mowie AT, a
>na pytanie "co?" odpowiadam "taka litera nad "2".

 I nawet ci, którym, jeśli przesunąć ikonkę ,,Internet'' na
 drugi koniec pulpitu to się gubią, też kojarzą od razu? Czy
 też jest mała konsternacja, a potem pada odkrywcze
 stwierdzenie ,,Aaaaa! Małpa!''? ;) Najlepszą klientkę
 obsługiwał mój kolega, poprosił ją o jej adres, ona na to
 podała nazwę konta, potem zapanowała chwila ciszy, ,,No wie
 pan... No... Ten pierdolnik!''... Nie mam serca, by katować
 ich za pomocą ,,at''. ;)

 Pozdrawiam.

robert rędziak ::: my personal opinions ::: rekin.plukwa.net
,,Na początku był /dev. I przyszedł Root, i spojrzał na
/dev, i stworzył /bin. I zobaczył, że /bin było dobre. Więc
stworzył jescze /usr/ucb i Bonika Kujanego. I spojrzał na
swe dzieło, i gorzko zapłakał.''
		   -- Lech Szychowski na pl.comp.os.advocacy