Re: jeszcze o BB

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 16:56:06 MET

On Sun, 11 Mar 2001 15:47:33 +0100, Wojtek <admin_at_prv.pl> wrote:
>Oczywiscie, ze mozna miec do mnie pretensje o taka a nie inna reakcje.
>Postapilem jak postapilem - zareagowac musialem i musialem zrobic to szybko.
>Nie mam zamiaru tlumaczyc sie ze swoich decyzji. Jest normalne, ze przy 60 K
>userow zawsze podjemie sie jakas decyzje nie tak. Byc moze teraz mialo to
>miejsce.

Podejmowales 60K decyzji o usunieciu poddomen ? Watpie.

>Posadzanie nas o jakies konszachty z TVNem sa bez sensu. Nie ulegamy tez
>niczyjej presji od tak sobie. Zadzownila do mnie kobieta (nie podam jej
>imienia i nazwiska bo nie czuje sie ani upowazniony ani nie cuzje potrzeby
>udowadniania nikomu, ze mowie prawde), przedstawia sprawe i poprosila o

Ale wlasnie tak to wychodzi-przekierowanie do strony ta domena zostala
zawieszona bylo by rozwiazaniem o wiele sensowniejszym.

>strony sa nie u nas na republice i jedyne co moge ew. zrobic to usunac alias
>badz go przekierowac na TVN. I tak zostalo zrobione.

Hmm napisalem juz powyzej co o tym mysle.

>uprzywilejowany) i po prostu nie dalem rady - tym bardziej, ze cala sprawa
>byla przed 17...

Wybacz ale to nie jest powazna argumentacja. To znaczy ze o 17 opuszczasz biuro
i do tego czasu rozwiazujesz wszystkie sprawy dnia dziesiejszego ?

>Nie widze tez powodu, zeby np. Pawel udzielal mi rad jak mam przyjmowac
>wnioski w podobnych sprawach (jakies faxy..). Czyzbys byl zwolennikiem
>odchodzenia od emaili i telefonow ? Pomijajac wszystko inne - wiem z kim
>rozmawialem w TVNie i nie potrzebuje od niej faxu czy listu poleconego.

To znaczy ze jak zadzownie do Ciebie i przedstawie ja szef tvn (nazwisko mi
wylecialo z glowy) i poprosze o przstawienie bigbrother.prv.pl na www.
yahoo.com to tak zrobisz (przyjmujac ze bede mial sensowne argumenty) ?

>Odnosze wrazenie, ze niektorzy nie wiedza o co chodzilo. Nie chodzilo o ew.
>zdjecia z pod prysznica czy inne prawdziwe choc nagie uczestnikow BB.
>Chodzilo o zdejcia umieszczane w ksiedze gosci, ktore z BB nie mialy nic
>wspolnego.

I ?

>"Nie rozumiem" czemu autor strony wklada tyle wysilku w naglosnienie sprawy
>z PRV.PL a nie wlozyl minimum wysilku zeby usunac za wczasu ww zdjecia.
>Wychodzi na to, ze 'zabralem' domene bez powodu a tak przeciez nie bylo.

Wybacz ale nie prosciej bylo powiedziec kobiecie z tvn'u ze :
-ksiega gosci lezy na takim a takim serwerze i tam prosze kierowac skargi
-zawiadomic klienta ze byl telefon z tvn'u z prosba o usuniecie ksiegi gosci
(o ocenzurowanie) ?

Bo na razie z Twojego opisu wynika ze sprawa zostala zalatwiona po
najmniejszej linii oporu , byle szybciej byle do 17. Takie odnosze wrazenie i
jak widac nie jeden ja.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
It is not only fine feathers that make fine birds.