Re: jeszcze o BB

Autor: Pawel Sikora (psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 18:21:17 MET

"Radoslaw Kojdecki" <Iradek_at_tychy.nIet.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem jaki PRV.PL ma ruch (ale pewnie duzy). Jakby tak mieli kazde
> spory zalatwiac toby musieli zatrudnic stado panienek do obslugiwania
> fax'ow.

Stykam sie z podobnymi sprawami przy free.polbox.pl
(posrednio bo bezposrednio robi to Rafal Wiosna), i
wiem ze na gebe niczego nie mozna zalatwic a jedynie faksem
a i to dopiero przy drastycznych przypadkach. W innych
takich jak np. pomowienia i szarganie dobrego imienia
rozpatrywane od razu sa w zasadzie tylko pisma z
prokuratury i policji o zabezpieczenie dowodow.

Widze, ze czesto ludzie z mediow, a i rownież z TeleVizji Nędzy
traktuja ludzi z gory. Sukces z Agentem uderzyl im do glowy,
a jednak z BB w inecie dali ciala z kretesem i teraz beda sie odgryzac
na internautach. Nie widzialem na ich newsach _zadnej_ pozytywnej
opinii o transmisji realvideo a jedynie wsciekle posty jezdzace na
TVNie jak na burej suce.

P/